PowerMama buiken

PowerMama® Westland

Training & Coaching voor tijdens en na je zwangerschap

Erkende preventie

Bewezen effectief bevonden door Kennis Centrum Sport & Bewegen.

Positiviteit

Aanpassingen zijn soms nodig maar wij richten ons op wat jij nog wél kunt.

Veelzijdig aanbod
Alles wat je nodig hebt in jouw pre- en postnatale periode.

Sporten tijdens en na je zwangerschap

Hey, mama's en bijna mama's!


Wil jij ook blijven sporten gedurende je zwangerschap? En na de bevalling zo snel mogelijk weer fit zijn? Maar weet je niet waar je rekening mee moet houden? Dan zit je hier goed! Ik ga je hierbij helpen! Want bij verkeerd trainen kunnen er blijvende lichamelijke klachten ontstaan.


Ik bied, binnen VROUW - Fitness Boutique, de PowerMama® programma's aan. Samen met jou richten we ons op het opbouwen en behouden van je kracht en uithoudingsvermogen. Ik leer je verantwoord bewegen in het dagelijks leven als zwangere en moeder, hoe je het beste kunt tillen, je kindje kan dragen en hoe je klachten kunt voorkomen. Ook leg ik je uit hoe ademhaling, houding en bewegingspatronen kunnen helpen tijdens je zwangerschap en je herstel.


Gedurende de lessen bespreken we je zwangerschap en bevalling en de gevolgen die je daar van kunt ondervinden. We bekijken wat jouw sterke en zwakke kanten zijn en waar je meer aandacht aan kunt geven.


Tijdens de (kracht & cardio) trainingen werken we aan een sterke core, het versterken van grote spiergroepen en de bekkenbodemspieren.


Alles wat ik heb geleerd wil ik met jou delen. Ik wil jou helpen om fit te blijven tijdens je zwangerschap. Jouw uitleggen welke oefeningen het best passen bij het trimester. En je leren hoe je deze perfect kan uitvoeren.


De PowerMama® programma's die ik aanbied zijn voor vrouwen die zwanger zijn, recent zijn bevallen en voor vrouwen die tot twee jaar na de bevalling het sporten willen oppakken. Bij een vaginale bevalling zonder complicaties kun je in principe na 6 weken al beginnen met sporten. Bij een keizersnede is dit meestal 8 tot 10 weken. Vrouwen die al aan krachttraining doen of al enige tijd sporten, maar klachten ervaren aan buik, rug, bekken of bekkenbodem, zijn ook welkom om mee te doen.


Wil je eerst nog even met mij kletsen? Dat kan! Doen we eerst een digitaal bakje koffie.

Ben je zover dat jij wilt starten? Schrijf je dan vandaag nog in voor de eerste volgende cursus!


Tot snel, 

Danique 

PowerMama® Coach & Womens Coach



Danique Sahassanondha

Ik ben Danique

PowerMama Coach, ambitieuze en verliefde vrouw en bovenal trotse mama! Ik heb ondervonden (en weet) dat sporten een positieve bijdrage levert aan het verloop van je zwangerschap, je bevalling en een je herstel.


Ik zie dat veel vrouwen heel graag zouden willen sporten tijdens hun zwangerschap en na hun bevalling, maar dat zij niet weten hoe dit op een veilige en juiste manier te kunnen doen. Ik maak mij sterk om jouw als mama (to-be) sterker, fitter en wijzer te maken!


Mijn specialisatie is het trainen van vrouwen, zwanger en niet zwanger. Je kunt bij mij ook terecht als je zwangerschapsgerelateerde klachten hebt zoals incontinentie, bekkenklachten, een diastase of een verzakking.

coreacademy

Jij wilt toch ook:

  • Fit en vol energie zwanger zijn
  • Een gezond gewicht behouden en lekker in je vel zitten

  • Zo fit mogelijk je bevalling in en hiervan sneller herstellen

  • Kletsen en ervaringen delen samen met andere (a.s) mama's

  • Minder last hebben van je zwangerschapskwalen, zoals bekkenbodem-, onderrug klachten en incontinentie

  • Lekker blijven sporten en goed geïnformeerd zijn over hoe je moet trainen tijdens de zwangerschap, de bevalling en je herstel

  • Niet bang of onzeker zijn over je bevalling en meer zelfvertrouwen en rust ervaren

Wat zeiden andere PowerMama's?

These slides will be slide-able on the live version of your page!
Fysiek en mentaal vertrouwen in mijn lichaam

Ik ben inmiddels bevallen en heb echt gevoel dat de power mama lessen bijgedragen hebben aan mijn goede zwangerschap en goede bevalling. Je leert heel bewust met je houding en ademhaling omgaan. Tijdens de trainingen ben je lekker aan het sporten, maar oefeningen zijn ook gericht op dagelijkse bewegingen waardoor je er de rest van de week ook goed op let. Danique heeft echt veel kennis van het lichaam en ze brengt dit op een duidelijke manier tijdens het trainen naar voren. 


Ik heb de laatste les gevolgd toen ik 40 weken zwanger was en dit voelde heel goed. Ik heb geleerd dat je lichaam meer kan dat je denkt als je maar goed op je houding let en naar je lichaam luistert. Het sporten heeft geholpen dat ik fysiek en mentaal vertrouwen in mijn lichaam bleef houden en ik positief de bevalling in ging. De combinatie trainen, theorie en uiteraard de gezelligheid was super, dus zeker een aanrader!

Jacqueline Wortelboer
Hoe fitter je je bevalling in gaat hoe beter

Ik wilde graag op de juiste manier actief blijven tijdens mijn zwangerschap en zo ben ik na wat onderzoek bij PowerMama terecht gekomen. Door deel te nemen aan PowerMama kon ik ook zelf blijven trainen in de sportschool door alle opgedane kennis en oefeningen. Ik heb deelgenomen aan twee PowerMama rondes, 1 buiten (wegens corona) en 1 binnen. Ik vond het erg leuk en leerzaam.

En ik denk dat het sporten tot aan mijn bevalling (donderdag laatste les, dinsdag bevallen) zeker heeft bijgedragen! Ik raad deelnemen aan het PowerMama programma zeker aan, omdat hoe fitter je je bevalling in gaat hoe beter je er doorheen komt in mijn ogen. 

Stefanie Sinack 
Google Review
Review gegeven via Google over PowerMama Zwanger + Core Restore 

Positief: Communicatie, Kwaliteit, Professionaliteit, Waarde

Sabrina van der Vloed
Google Review

Review gegeven via Google over PowerMama® Zwanger.

Karolina Schuller

Kies jouw PowerMama® Programma

"Pregnant women go left, because moms are always right!"
arrow_drop_up arrow_drop_down